Shopping i NYC

MacBook Air 13 tum
 
 
Min fina Michael Kors väska!! Köpt ett Michael Kors iphone skal också. När jag stod i kön var det en tjej på 10 år som fick 3 stycken väskor av sin pappa. 3!!!!! Hon är 10 år och vet inte ens vad det är....
 
 
Ett par ballerina och ett passport case (letat överallt efter det, och såklart det finns här!!)
 
Har köpt en massa kläder också, bla 4 st klänningar, shorts, en kappa osvosv.. Kan visa de när jag har de på mig eller en annan dag. Nu ska jag sova, godnatt mina vänner♥
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Kersti:

God morgon Matilda!
Ja...du, jag är lika dum som 10- åringen i affären, jag vet inte heller vad en Michael Kors väska är. Jag antar att det är något liknande som Chanel när jag var ung.
Du verkar ha det bra därborta och tycka om familjen och det är verkligen bra.
Här hemma rullar dagarna på, och det är faktiskt en riktigt bra sommar hittills. Fina dagar med regn ibland för växternas skull och sol och lagom värme för vår skull. Man får vara tacksam att man inte bor i Californien som har ca. 50 grader.
Igår var Rune och Ingrid upp hit och vi hade en skön dag. Dom hade grillkött och ny upplockad potatis från landet med sej. Det var smaskens med salt och smör till. På kvällen åt vi alla sallad. Vi var 13 personer som åt då. På fredag kväll var det vår familj som ordnade tacos på bygdegården och vi fick jättemycket grönsaker över. Vi hade beräknat för 150 personer men det kom 80. Så då blev det mycket över för sallad till oss.
Alva och Liam åker på sina crossar, och Alva är väldigt duktig trots sina fyra år.
Ha det nu så bra. Ivar hälsar. Kram från oss.

#2 / / Andre' o Mamma:

Det verkar fungera toppen där borta, skönt att höra. Här rullar livet på som vanligt. Alla vi pratar med hälsar till dig. Vi följer dig på bloggen och just nu är Andre orolig för att du shoppar upp alla pengarna så han blir utan converse skor.....och när jag förklarar att jag skickar ner pengar till skor så blir han bekymrad för hur du ska få plats med allt i väskan hem:) kram kram.

#3 / / Moster Bettan:

Ååå va avis ja blir riktigt snygga skor :) kramiz

#4 / / Lisa:

Hej igen, hur mycket betalade du för din mac? Tänkte köpa mig en när jag är där också. kram